REKLAMA
Znaleziono 7178 wyników
Panattoni rusza w Sulechowie z budową 90 000 mkw. dla BestSecret – europejskiego giganta z branży e-commerceartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rusza w Sulechowie z budową 90 000 mkw. dla BestSecret – europejskiego giganta z branży e-commerce
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, rozpoczął w Sulechowie budowę blisko 90 000 mkw. dla BestSecret – wiodący, europejski klub zakupowy online z luksusową modą w niższych cenach. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego odbyła się 15 września, a wzięli w niej udział m.in. Wojciech Sołtys, Burmistrz Sulechowa oraz przedstawiciele BestSecret i Panattoni.
Magazyn farmaceutyczny DSV – Global Transport and Logistics z certyfikatem GMPartykuł
Pokaż artykuł
Magazyn farmaceutyczny DSV – Global Transport and Logistics z certyfikatem GMP
DSV – Global Transport and Logistics wzmacnia swoją pozycję w segmencie logistyki magazynowej dla sektora farmaceutycznego. Kolejna lokalizacja operatora logistycznego otrzymała nadawany przez Główny Inspektorat Farmaceutyczny certyfikat GMP. Magazyn w Urzucie (w województwie mazowieckim, w powiecie pruszkowskim, w gminie Nadarzyn) został wyposażony w najnowocześniejsze technologie i spełnienia wymogi związane ze świadczeniem specjalistycznych usług w najwyższym standardzie.
Polska firma ML System rozbudowuje fabrykę pod Rzeszowem. Powstaną nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Polska firma ML System rozbudowuje fabrykę pod Rzeszowem. Powstaną nowe miejsca pracy
W Zaczerniu (powiat rzeszowski, gmina Trzebownisko) pod Rzeszowem trwa realizacja kolejnej inwestycji polskiej, notowanej na GPW, spółki ML System – producenta innowacyjnych rozwiązań fotowoltaiki zintegrowanej z budownictwem. W zakładzie o łącznej powierzchni prawie 20 tys. mkw. docelowo zatrudnienie znajdzie 120 osób. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Commercecon.
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Masterpress zwiększa moce produkcyjne fabryki w Białymstoku
Masterpress, wiodący europejski dostawca drukowanych opakowań ozdobnych, zdecydował się na znaczące zwiększenie swoich mocy produkcyjnych i strategiczną ekspansję na nowe rynki europejskie. Inwestycja ta jest motywowana nastawieniem firmy w rozwój i zaangażowaniem w obsługę obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wysokiej jakości, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie druku i opakowań.
Zachęty podatkowe najskuteczniejszym impulsem inwestowania w rozwój gospodarczyartykuł
Pokaż artykuł
Zachęty podatkowe najskuteczniejszym impulsem inwestowania w rozwój gospodarczy
Zachęty podatkowe będą najskuteczniejszym bodźcem dla Polaków do inwestowania w polskie firmy i rozwój rodzimej gospodarki – oceniła Katarzyna Kopczewska, partner, współkierująca zespołem podatkowym w kancelarii Baker McKenzie, prelegentka XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Szklarskiej Porębie powstanie pierwszy w Polsce hotel voco Resort międzynarodowej sieci IHGartykuł
Pokaż artykuł
W Szklarskiej Porębie powstanie pierwszy w Polsce hotel voco Resort międzynarodowej sieci IHG
Dolny Śląsk został wybrany przez znaną międzynarodową grupę hotelarską IHG Hotels & Resorts na debiut w Polsce marki voco Resort. Obiekt powstanie w Szklarskiej Porębie. Sieć podpisała umowę na otwarcie w 2024 r. hotelu voco Resort w Szklarskiej Porębie ze 100 pokojami z Grupą AKME, która realizuje kompleks Horizon Hotel & Resort.
Amerykańska firma LeverX Group zwiększa zatrudnienie w Centrum Rozwoju i Wdrażania we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma LeverX Group zwiększa zatrudnienie w Centrum Rozwoju i Wdrażania we Wrocławiu
Kolejna globalna firma z branży IT stawia na Wrocław i zdecydowała się na rozbudowę swojego centrum w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem jest to LeverX Group, który zwiększa zatrudnienie w swoim Centrum Rozwoju i Wdrażania, zlokalizowanym w kompleksie biurowym Aquarius Business House przy ul. Swobodnej 1.
Przy katowickich biurowcach kompleksu .KTW otwarto skwer miejski [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przy katowickich biurowcach kompleksu .KTW otwarto skwer miejski [ZDJĘCIA]
Centrum Katowic wzbogaciło się o nowe miejsce relaksu i rozrywki. Takie funkcje będzie pełnić nowy skwer miejski, który powstał przy biurowcach kompleksu .KTW, inwestycji TDJ Estate. Skwer tworzy charakterystyczny mebel w postaci podium ze schodami, uzupełniony o roślinność i małą architekturę.
Rynek PRS w Polsce rośnie w siłęartykuł
Pokaż artykuł
Rynek PRS w Polsce rośnie w siłę
O ile główne sektory nieruchomości komercyjnych nie mogą uznać tego roku za relatywnie udany, to rozpychający się przez ostatnie lata PRS już przeciwnie. Nowa podaż w 2023 roku już jest wyższa od ubiegłorocznej, a deweloperzy jeszcze nie oddali do użytku wszystkich projektów.
REKLAMA